Reklam

Büyükşehir Belediyesi’nden Ulu Cami Önünde Geleneksel Reyhan Şerbeti İkramı

Yasin GÜLER - Büyükşehir Belediyesi, Sur ilçesindeki tarihi Ulu Cami önünde cuma namazı öncesi ve sonrasında vatandaşlara reyhan şerbeti ikram ederek hem kültürel değerleri yaşattı hem de hizmet bilgilendirmesi gerçekleştirdi.

Yayınlanma Tarihi : Google News
Editör: Faruk YARIŞ
Büyükşehir Belediyesi’nden Ulu Cami Önünde Geleneksel Reyhan Şerbeti İkramı
Advert

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, geleneksel lezzetleri yaşatmak ve yaz sıcaklarında vatandaşlara serinletici bir ikram sunmak amacıyla Sur ilçesinde bulunan tarihi cami.html" class="etiket-link">Ulu Cami önünde reyhan şerbeti dağıttı.

Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Dairesi Başkanlığı koordinesinde düzenlenen etkinlikte, Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı mutfağında hazırlanan reyhan şerbeti, cuma namazı öncesi ve sonrasında hem vatandaşlara hem de kenti ziyaret eden yerli ve yabancı turistlere ikram edildi.

Etkinlik kapsamında belediye ekipleri, Büyükşehir Belediyesi’nin yürüttüğü çalışmalar hakkında bilgilendirme yaparken, vatandaşların talep, öneri ve şikâyetleri de kayıt altına alındı.

Vatandaşlar, sıcak havada yapılan ikramdan memnuniyet duyduklarını ifade ederek Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

begendim
0
Begendim
bayildim
0
Bayildim
komik
0
Komik
begenmedim
0
Begenmedim
uzgunum
0
Uzgunum
sinirlendim
0
Sinirlendim
Advert

Yorum Gönder

Yorumlar