Faruk YARIŞ - Dereceye Giren Öğrenciler Ödüllerine Kavuşurken, Yıl Boyunca Hazırlanan Eserler Sergide Ziyaretçilerle Buluşacak.
Diyarbakır İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından yürütülen “Dilimizin Zenginlikleri Projesi” kapsamında düzenlenen ödül töreni ve sergi açılışı, 23 Haziran 2026 tarihinde saat 10.00’da gerçekleştirilecek.
Yıl boyunca ne proje kapsamında düzenlenen yarışmalarda derece elde eden öğrenciler, düzenlenecek törenle ödüllerine kavuşacak. Program kapsamında ayrıca öğrencilerin hazırladığı eserlerden oluşan sergi ziyaretçilerin beğenisine sunulacak.
Öğrencilerin Türkçeyi doğru, etkili ve bilinçli kullanmalarını teşvik etmek, dilimizin zenginliklerini tanıtmak, kültürel değerleri yaşatmak ve ifade becerilerini geliştirmek amacıyla hayata geçirilen proje, Diyarbakır İl Millî Eğitim Müdürlüğü AR-GE Birimi koordinasyonunda il genelinde uygulanıyor.
Ödül törenine, yarışmalarda dereceye giren 12 öğrenci ile danışman öğretmenleri katılacak. Katılımcıların önemli bir bölümünün dış ilçelerden davet edildiği programda, öğrenciler aileleriyle birlikte ödül alma sevincini yaşayacak.
Türkiye genelinde uygulanan “Dilimizin Zenginlikleri Projesi” kapsamında bu yıl yedi farklı yarışma gerçekleştirildi. Yıl sonu etkinlikleri ise sergi ve şölen formatında planlanırken, projenin daha geniş kitlelere ulaşması ve hedeflerine etkin şekilde katkı sunması amaçlanıyor.
Yorumlar