Faruk YARIŞ - Diyarbakır Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'nin eski Başhekimi Diş Hekimi Mehmet Bülent İnceoğlu, 40 yılı aşkın meslek hayatının ardından düzenlenen törenle mesai arkadaşlarına veda etti.
Diyarbakır Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi'nde uzun yıllar görev yapan ve yaş haddinden emekliye ayrılan eski Başhekim Diş Hekimi Mehmet Bülent İnceoğlu için veda-programi.html" class="etiket-link">veda programı düzenlendi.
Hastanede gerçekleştirilen törende, İnceoğlu'nun mesai arkadaşları tarafından pasta kesilirken, sağlık camiasına sunduğu hizmetler dolayısıyla kendisine teşekkür plaketi takdim edildi.
Veda programında konuşan Diyarbakır Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Dr. Seyithan Bükün, İnceoğlu'nun dört yılı aşkın süredir hekimlik mesleğini büyük bir özveriyle sürdürdüğünü belirterek, kurumun gelişimine önemli katkılar sunduğunu ifade etti.
Bükün, "Hastanemizde uzun yıllar özveriyle görev yapan eski Başhekimimiz Diş Hekimi Mehmet Bülent İnceoğlu, emekli olarak görevinden ayrılmıştır. İlimize yaptığı değerli hizmetler, çalışma hayatımıza kattığı tecrübeler ve geride bıraktığı güzel hatıralar için kendisine teşekkür ediyor, ailesiyle birlikte sağlıklı ve huzurlu bir emeklilik yaşamı diliyoruz" dedi.
Duygusal anların yaşandığı program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.
Yorumlar