Reklam

Fırat Seydaoğlu "Her Yeni Doğan Bebeğimiz Geleceğe Açılan En Güzel Umudumuzdur"

Yasin GÜLER - Eğil Belediyesi, yeni doğan bebekler ve aileleri için başlattığı "Hoş Geldin Bebek" uygulamasıyla sosyal belediyecilik anlayışını bir kez daha ortaya koydu. Belediye Başkanı Fırat Seydaoğlu, her yeni doğan bebeğin geleceğe uzanan en değerli umut olduğunu belirterek, ailelerin mutluluğunu paylaşmaya devam edeceklerini söyledi.

Yayınlanma Tarihi : Google News
Fırat Seydaoğlu
Advert

 

Eğil Belediyesi, ilçede dünyaya gelen bebekler için hazırladığı "Hoş Geldin Bebek" hediyeleriyle ailelerin sevincine ortak oluyor. Sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda sürdürülen uygulama kapsamında, yeni doğan bebeklerin aileleri ziyaret edilerek özenle hazırlanan hediye paketleri teslim ediliyor.

Konuya ilişkin değerlendirmelerde bulunan Eğil Belediye Başkanı Fırat Seydaoğlu, belediyeciliğin yalnızca altyapı ve üstyapı hizmetlerinden ibaret olmadığını vurgulayarak, vatandaşların en mutlu anlarında da yanlarında olmayı görev bildiklerini ifade etti.

Seydaoğlu, hayata gözlerini yeni açan her bebeğin ilçenin geleceğine umut kattığını belirterek, "Her yavrumuz bizim için ayrı bir değer taşıyor. Ailelerimizin mutluluğunu paylaşmak, onların bu anlamlı yolculuğunun ilk günlerinde yanlarında olmak istiyoruz. Gönüllere dokunan hizmet anlayışımızla vatandaşlarımızın sevincine ortak olmayı sürdüreceğiz" dedi.

Yeni doğan bebeklere sağlık, huzur ve bereket dolu bir ömür temennisinde bulunan Seydaoğlu, tüm aileleri tebrik ederek Eğil'de her yeni hayatın ortak bir umut ve mutluluk kaynağı olduğunu dile getirdi.

Eğil Belediyesi, hayata geçirdiği bu anlamlı uygulamayla sosyal dayanışmayı güçlendirmeyi ve vatandaş odaklı hizmet anlayışını her alanda sürdürmeyi hedefliyor.

begendim
0
Begendim
bayildim
0
Bayildim
komik
0
Komik
begenmedim
0
Begenmedim
uzgunum
0
Uzgunum
sinirlendim
0
Sinirlendim
Advert

Yorum Gönder

Yorumlar