Diyarbakır-Elazığ Karayolunda Yaşanan Olayda Bir Vatandaş Olası Kazayı Son Anda Önledi
Diyarbakır-Elazığ karayolunda seyir halinde bulunan bir sürücü, trafikte yaşanan tehlikeli bir manevrayı görüntüledi. İddiaya göre, aynı istikamette ilerleyen bir araç sürücüsü sinyal vermeden ani şekilde şerit değiştirerek önündeki aracın yolunu kesti.
Trafik kurallarını hiçe sayan sürücünün yaptığı kontrolsüz manevra nedeniyle olası bir kaza son anda önlenirken, dikkatli davranan vatandaş büyük bir tehlikeyi ucuz atlattı. Araç sürücüsünün aniden önüne kırması nedeniyle kısa süreli panik yaşanırken, herhangi bir maddi hasar veya yaralanma meydana gelmedi.
Öte yandan trafik magandasının görüntülerini çeken duyarlı vatandaş, yaşanan olayı ihbar hattına göndererek yetkililere iletti. Söz konusu görüntülerde sürücünün dikkatsiz ve kuralsız şekilde trafiği tehlikeye attığı anlar yer aldı.
Uzmanlar, özellikle şehirlerarası yollarda sürücülerin şerit değiştirirken mutlaka sinyal vermesi ve diğer araçların güvenli takip mesafesini dikkate alması gerektiğini belirterek trafik kurallarına uyulmasının hayati önem taşıdığına dikkat çekiyor.
Yorumlar